joi, 31 ianuarie 2008

Amsterdam, my love!

In martie, mi/am propus sa plec cu prietena mea un weekend la Brussels si sa ajung pentru a treia oara la Amsterdam.
Sincer, mi/e dor de Brussels, de Grand Place, de H&M, Massimo Dutti, de stradutele mici pe care auzi la tot pasul muzica clasica, de atmosfera de acolo pe care am descoperit/o pas cu pas, odata cu sederea mea acolo. Asa ca ma intorc in timp si am sa imi permit sa ma rasfat ....... Fara iubitii nostri, ci doar noi fetele!!!
Dar nu aici vreau sa ma opresc ci vreau sa fac pentru cateva minute un exercitiu de imagine despre Amsterdam.....
As putea carateriza Amsterdam/ul ca un oras al tuturor posibilitatilor, in materie de moda...La tot pasul, zaresc imagini pitoresti, boutiquri, expozitii si bineinteles moda strazii, care este spectaculoasa, si cu toate astea Amsterdam nu este unul dintre marile fashion cities. Dar are farmecul sau aparte si numai pierdu/te pe stradutele mici din centru, te transpui intr/un alt loc...
O sa va povestesc cum a fost dupa ce ma intorc.

Niciun comentariu: