marți, 5 februarie 2008

Cu sabia la prefect!

De tot rasul!!!
Realizatorul unei emisiuni la un post de televiziune locală din Craiova a intrat, luni, în biroul prefectului de Dolj, Silviu Dumitru, cu o sabie ninja, spunându-i acestuia că a găsit-o sub maşina proprie.
Mihai Stancu, realizator al emisiunii "Audienţa", de la un post de televiziune din Craiova, a intrat, luni, în biroul prefectului cu o sabie ninja.
"Am găsit-o sub maşină, când am făcut curăţenie, şi am venit s-o predau domnului prefect”, a declarat Stancu. Urmare a gestului său, lui Mihai Stancu i s-a interzis intrarea în Prefectura Dolj.
"Nu este posibil aşa ceva. Nu este sănătos. Păi unde trăim? Cum să vii cu sabia peste prefect? De astăzi (luni - n. r.), domnul Stancu nu mai are acces în Prefectură. Am vorbit şi cu cei de la poartă. Vine doar marţea, atunci când sunt audienţele", a afirmat Marcel Privantu, unul dintre consilierii prefectului Silviu Dumitru.
"Păi ce are, domne’, e nebun? Cum să nu mă mai lase în Prefectură? Păi e Prefectura lui Marcel Privantu? Să fim serioşi. Au mai încercat să mă împiedice să intru în Primărie pe timpul viceprimarului Mihai Dragu şi le-am făcut plângere penală. După aceea, m-au lăsat în pace", a declarat realizatorul de emisiuni.
El spune că, în urma incidentului de la Prefectură, a fost sunat de comandantul Jandarmeriei. "M-a sunat şi m-a întrebat despre incident. Nu vreau să le fac vreo greutate băieţilor de poartă. Mă ştiau şi mi-au dat drumul", a mai spus Stancu.

Niciun comentariu: