joi, 1 mai 2008

Maine incepe campania electorala!

Alegerile locale si miscarile electorale au inceput sa ocupe primele pagini ale ziarelor. Astfel, Gardianul titreaza ca "Diaconescu a ajuns candidatul lui Oprescu", dupa ce Miron Mitrea, seful de campanie al PSD, a declarat, miercuri, ca Sorin Oprescu reprezinta a doua optiune in cazul in care Cristian Diaconescu iese din cursa pentru Primaria Capitalei.
Fratilor, batalia incepe! Si nu va fi una usoara. Dar va fi cel putin interesanta cu rasturnari de situatie. In ultima perioada, am auzit tot felul de scenarii ca deh, noi ne pricepem cel mai bine la scenarii, ca fie Oprescu este candidatul lui Iliescu si acesta din urma ar fi in spatele spectacolului de la Tribunal, fie Orban face troc cu Oprescu in al doilea tur, fie Blaga va fura voturi ca sa ajunga in turul al doilea, etc. Ma doare capul la cate am aflat dar eu zic ca cel mai bine sa avem prudenta si sa urmarim atent ce se intampla! Totul este pregatit, so eu zic sa incepem......
Si outdoor-ul sta bine in Bucuresti, deja au aparut panotajele cu Orban si Oprescu, eu zic ca ne miscam.
De maine incepand pana in ultima zi de campanie, pe acest site veti gasi jurnalul de campanie . Fiecare zi cu bune si cu rele, voi incerca pe cat posibil sa va prezint evenimentele asa cum nu le puteti vedea dvs, dincolo de afise si actiunile ambalate frumos!
Adevarat a inceput campania !

Niciun comentariu: