duminică, 18 mai 2008

Nu mai stiu a cata zi....

Dragii mei, am pierdut numaratoarea..
Dar stiu ca mai sunt practic 4 saptamani de campanie. Daca luam in considerare turul al doilea. Cu putin noroc pentru mine, ar fi ca clientu'sa nu intre in turul al doilea . Om vedea!

Dupa ce ieri, pe 30 de grade, am muncit toata ziua, participand la diverse actiuni, nu mi/a parut rau pentru ca asa am putut intra in contact cu oamenii si mai ales a sta la aer. Chiar si pe temparaturi ridicate!

Intrega azi de ieri a stat sub semnul ecologiei, ziua incepand cu o actiune organizata de Scoala Americana, dar unde s-au inghesuit politicienii pentru a isi face campanie. Astfel ca, din initiativa unor copii de a ecologiza Padurea Baneasa, actiunea a purtat semn politicianist. Ceea ce nu este bine..Apreciez gestul tinerilor, dar cred ca organizatorii au invitat acei politicieni si acestia s-au identificat cu actiunea in cauza. Bineinteles, presa a fost acolo! Cu toate acestea, mesajul transmis a fost unul slab, fara prea mare impact.

Ziua a continuat in Piata Revolutiei, unde 15 organizatii de mediu, cele mai puternice din Bucuresti au organizat un targ pentru a expune activitatea lor si a face public oamenilor si iubitorilor de natura proiectele. Dar se pare ca actiunea nu a avut impactul dorit, pentru ca nu mai mult de 300 de persoane au fost prezente in Piata Revolutiei. Targul a fost urmat de un concert cu cele mai importante trupe romanesti care se implica in proiecte ecologice: Vita de Vie, Sarmalele Reci, Krypton.
Ma uitam la cei care se adunasera in Piata si vedeam pe chipul lor seninatatea si mi-am dat seama ca se poate trai atat de frumos din putin. Nu purtau haine scumpe, nu aveau masina parcata, aveau impregnat spiritul flower power dar ...erau frumosi.
Rar mi se intampla sa mai vad astfel de oameni!
Astazi...zi de relaxare: putina miscare, putina stat la soare, un film, relax total!
Maine o noua zi ....

Niciun comentariu: