vineri, 2 mai 2008

Ziua 1


Iata ce am descoperit la PNL sector 5, cu al sau candidat Cristian Banu

Dincolo de faptul ca ideea este ok, dar noi inca suntem in popor cu mii de tabuuri pe cap de locuitor, deci acest afis va avea reactie negativa, poate in cel mai fericit caz va prinde la publicul tanar dar acela este insuficient in sectorul 5. Vom vedea!



Dragii mei a inceput campania! Eu una am resimtit deja si daca as avea o putere (ceea ce este imposibil!!!) sa trag deja televizorul din priza pana pe 31 mai, sa nu mai aud, sa nu mai vad, sa nu mai lucrez ...Nimic...dar nu se poate...de aceea va inteleg perfect.





Eu imi voi tine promisiunea facuta cu jurnalul de campanie.





Azi noapte la ora 0.00 a inceput primul val de afisaj. Ne-am aflat pe strazile Bucurestiului pentru a superviza amplasarea panotajelor si a bannerelor. Actiunea continua si astazi pana duminica ar trebui sa finaliza primul val de afisaj.





Dristor, Muncii, Mihai Bravo, Cotroceni, Piata Domenii, Cismigiu, Universitate, 1 mai, deja puteti vedea aceste produse.





PD-L a inceput si el afisajul la Dristor troneaza deja afisele lui Negoita si mi s-a parut interesant afisul . Era reprezentat de poza lui, pe fundal portocaliu si cu sloganul "Stii de ce !" good



PSD inca oscileaza intre mici si emisiuni, mai mult sau mai putin mascate ...



Inca lumea este in vacanta, dar de luni incepe adevarata nebunie. In plus, unele surse imi spun ca in prima saptamana de campanie, multi candidati vor sta in expectativa pentru a testa piata, cum s/ar spune....

Keep in touch

Niciun comentariu: