marți, 6 mai 2008

Ziua 5

Dupa ce toata ziua am scris advertoriale, nu mai am niciun pic de inspiratie, nicio urma de propaganda electorala.
Citind presa (cica de azi dimineata ) am vazut ca ai nostri candidati se intrec care mai de care in tot felul de actiuni prin care sa isi vanda imaginea. De pilda, citeam despre Victor Manea, candidatul PNL la Primaria Constanta, care s-a plimbat prin oras....cu elefantul!
Adevarul este ca fata lui spune ceva...
La Bucuresti, in schimb, situatia este inca neincinsa. Pe langa atacul lui Base de astazi, cred ca si el simtea ca si mine putina miscare si sange pe pereti.
Aseara a fost petrecere pentru presa in clubul Spice, unde au fost prezenti toti candidatii. Orban a vorbit la telefon toata seara, Blaga s-a intretinut cu Ana Birchall, Diaconescu si el pe acolo, cam debusolat ce-i drept, Gusa in tandem cu Oprescu si multa presa.
Emisiuni electorale la Pro TV si al TVR, Orban - Blaga reloaded.
Tot mai multi candidati au sau isi relanseaza blogurile, paginile personale, care mai de care mai animate (aici se vede ochiul expertului! ) si in plus razboiul electronic a inceput pe forumurile ziarelor.
Nu stiu...am impresia ca eu tot va promit aici sange si de fapt va fi un mare fas....
Vom vedea

Niciun comentariu: