luni, 17 decembrie 2007

Un dezastru....

Va promiteam vineri seara ca am sa revin cu niste impresii de la faimoasa petrecere corporate la care am participat.
Se pare ca, de la an la an, fondurile sunt mai ingustate......Mancarea a fost ok, bautura pentru toata lumea, dar ... prezenta sub asteptari!
De la tot felul de coafuri expresioniste, vestimentatii cat mai naspa posibil (no offense colegelor!!!) , socializare asa de ochii sefului....dar the big boss nu a venit fiind plecat din tara!!! Este primul an cand nu participa si o fi stiut el de ce ....
Dupa o ora, m/am retras in glorie pentru ca am preferat sa imi petrec seara acasa, vizionand un film care intr/adevar a meritat!
In schimb, dezamagirea de vineri seara a fost compensata sambata seara cu ocazia petrecerii aniversare a unei prietene bune pe care am sarbatorit/o in Coyote Cafe, unde nu am mai fost inca din studentie...dar a fost de nota zece! Atmosfera, oamenii, bautura, muzica...totul a fost de nota zece!
In rest....... a fost un weekend dragut!

Niciun comentariu: