luni, 17 decembrie 2007

Lista pentru Mos Craciun

Ma gandeam aseara ca ar fi timpul sa ii scriu si eu Mosului sa vedem ce planuri are pentru mine in anul ce va veni. Toata lumea deja a scris lui Mos Craciun poate e prea tarziu sa mai primeasca scrisoarea mea...dar eu zic totusi sa scriu.....
Nu stiu daca imi doresc ceva anume, pentru ca anul acesta a fost suficient de plin cu de toate, si bune si rele, am cunoscut bucuria, am cunoscut tristetea, am plans, am ras, am schimbat jobul, am schimbat prieteni, am fost dezamagita, am fost surprinsa placut, am renuntat la unii dintre ei, mi/am facut noi prieteni, am cutreierat lumea, am cunoscut noi locuri, am descoperit noi stiluri de viata.....
Ce imi doresc ? Mai nimic......Decat linisteeeeeeee..... multa liniste!!! Ca sa pot vedea mai bine esecurile, implinirile, dezamagirile, bucuriile, suferintele.....
Asa ca asta va doresc si voua dragii mei: liniste....

Niciun comentariu: