joi, 20 decembrie 2007

10 lucruri pe care TREBUIE sa le incerci!

Ma gandeam aseara ca cine a spus ca viata este scurta si ca trebuie zi de zi sa incerci sa faci ceea ce vrei, mare dreptate a avut. M/am saturat sa fac ceva ca asa trebuie sau asa face toata lumea, si pentru asta sunt mereu contestata....Este timpul sa traiesc si altfel decat pe pilot automat
Iata in acceptia mea care sunt cele 10 lucruri pe care as vrea sa le fac :
1. Fara dieta!
M/am saturat sa tot am grija la ceea ce mananc, la ceea ce beau, sa caut in supermarket pe etichete sa vad ce contine fiecare produs....As vrea sa ma bucur de paharul de vin rosu, de prajitura cu ciocalata care era aseazata atat de frumos in raft!
2. Vacanta de vis!
M/am saturat ca de fiecare data cand imi propun sa plec undeva sa stau la mana altora, ba iubitul nu poate merge, ba e prea scump si uite asa motive se gasesc tot timpul. Asa ca m/am gandit ca e timpul sa imi permit o astfel de nebunie !
3. Fara carte de credit!
As dori ca pentru cateva zile, cartea mea de credit sa fie taiata din varii motive asa sa imi limitez avantul de a cheltui pe lucruri minore. In goana dupa cumparaturi, mi/am dat seama ca unii / unele dintre noi cheltuim foarte multi bani pentru niste chestii total inutile in timp ce altii mor de foame.....Cred ca am sa sun la banca sa le propun aceasta varianta !!
4. Fara tabloide!
Toata ziua, suntem bombardati in metrou, la chioscuri, la birou, pe net, de tot felul de ziare de scandal unde avem parte vizual de tate si iar....tate....Stim ca sexul vinde dar nici chiar asa ...Chiar nu ma intereseaza ca Bahmuteanca si/a mai luat un plici peste fund de la Prigoana sau madam Banica are bodyguarzi la sala de nasteri...Zau asa!!
5. Sex all time!
Asta da tema...Nu mai cred demult in povestea "happily married"..Deci: pune ochii pe tip misto, acorda/ti un sex de milioane si spune/i PA!!!
6. Fac doar ceea ce imi place!
Vreau sa fac bungee, vreau sa ma duc sa ma duc in cafeneaua mea si sa beau o cana de ciocolata cu scortisoara, vreau sa ma duc la sala si sa cochetez cu instructorul...Fac doar ceea ce imi place! Nu vreau sa imi infranez nicio placere....viata e scurta!!!
7. Intalnire exclusiva: cu tine!

Alege cel mai select restaurant, cel mai tentant meniu si mergi acolo cu… limuzina! E grozav sa te simti asa cum esti: cea mai importanta persoana din viata ta!
8. Schimbare!

Ai acelasi look ca in liceu si te imbraci cam la fel. ar fi bine daca am schimba putin strategia: o programare la un stilist pentru a te scoate din anonimat. Schimbare totala: par, haine, machiaj! Mai ramane sa iti schimbi si numele......
9. Fara frica!!!
Stiu ca de multe ori, avem teama fata de anumite chestii..Si tot de atatea ori, stam sa ne gandim inainte de a face un lucru, intrebandu/ne : daca se intampla asa ...? A sosit momentul sa faci ce vrei fara a te gandi! Risca.......si te vei simti so great!!!
10. Spune/ti varsta!
Stiu ca pentru noi, femeile, subiectul asta este destul de sensibil...De ce ascundem varsta ? Niciodata nu am avut nicio rezerva in privinta asta, si de aceea de multe ori mi s/a intamplat sa mi se "dea" vreo 3 ani mai tanara....Deci avantaj!
Asa ca fetelor, important este sa stii sa iti pastrezi tineretea nu numai la exterior, cat si la interior. Asa ca daca arati de 25 de ani, dar ai 30… de ce nu ai vrea sa strigi asta in gura mare?!
Nu stiu din cele 10 lucruri cu ceea ce voi incepe in viitorul apropiat, ma mai gandesc ...
Dar voi ?

Niciun comentariu: