vineri, 14 decembrie 2007

Oare cine mai consuma teatru?

Zilele trecute, prietena mea ma suna si imi spune: Hai sa facem cumva sa ajungem la "O scrisoare pierduta"....Ea, disperata fiind ca nu mai gasim bilete, deja ii treceau prin minte tot felul de scenarii, scenarii de/a dreptul imposibile.....Si am calmat/o..... si astazi m/am dus sa iau bilete...Dar vai oare sa traiasca prietena mea cu ingrijorari! Nicidecum.....
Si in drum spre agentia de bilete, ma intrebam: Oare mai stim sa mergem la teatru ? Mai consumam teatru asa cum mergeam in anii de studentie ?
Lumea teatrala in Romania s/a schimbat foarte mult, in fiecare zi auzim de teatre independente, private care traiesc din vanzarea biletelor iar teatrele de stat stau la mila Ministerului Cultelor pentru alocare de fonduri. Acum, este vorba mai mult de strategii de PR, de comercial.....Nimeni nu mai vorbeste de valoare sau va mai aduceti aminte cand prindeam la TVR o emisiune culturala acum 4-5 ani unde erau invitati tot felul de actori si stateam nedezlipiti de ecran?
Acum......totul se vinde!!!!
Cred ca si motivatia actorilor este sub asteptari, pentru ca am observat ca foarte multi joaca mai nou in telenovele...Si actori buni, valorosi!!!
Deci nu ma mai mira nimic.......

Niciun comentariu: