vineri, 23 noiembrie 2007

undeva in Bucuresti...

Continui calatoria mea prin barurile si cafenele bucurestene si aseara am aterizat la Universitate....langa libraria Mihai Eminescu....la ..Edgar/s Pub. Un loc primitor, cu toate ca instalatia de aer conditionat lasa de dorit dar ceea ce mi/a placut este faptul sunt separeuri pentru fumatori si nefumatori.....Adica daca nu fumezi, nu trebuie sa suporti fumul altuia...
Lista pentru bauturi este lunga.......si ai de unde alege! Chelnerii sunt prompti nu trebuie sa astepti ore intregi sa vina cineva sa iti ia comanda....Mancarea...mmmmmm Recomand salatele, acestea sunt ok si ca pret si cantitate....
Muzica ......am avut marea supriza ca dupa ora 0.00 sa ascultam si muzica anilor 80 ceea ce rar se mai intampla prin Bucuresti......
Imi place foarte mult decorul din lemn, barul este frecventat mai ales de studenti, tineri care doresc sa petreaca cateva ore departe de cursuri si ....nebunia zilnica din Bucuresti...
So...daca aveti drum pe acolo...nu veti regreta!!!

Niciun comentariu: