luni, 5 noiembrie 2007

Oare de ce dureaza atat de putin?

Duminica am dat o tura prin Mall dar nu de alta, dar trebuia sa imi fac niste cumparaturi, nu ca as fi fan al plimbarilor prelungite in Mall. Si m/am oprit la Bamboo (fara a face reclama, dar este magazinul meu preferat in materie de amenajari interioare!). Si am umplut cosul cu ce aveam de cumparat si indreptandu/ma spre casa, am dat de raftuletele cu chestii specifice de Craciun. In acel moment, mi/am dat seama ca anul asta a trecut, mai este o luna si ceva pana la Craciun.....ceea ce m/a deprimat. De obicei, perioada Sarbatorilor este una speciala pentru mine dar chiar anul acesta vreau sa treaca cat mai repede.
Si am inceput, inevitabil sa ma gandesc la ceea ce s/a intamplat anul asta si ca tot omul, sa trag linie si sa adun sau sa scad!
Si imi dau seama ca anul acesta a fost plin de neimpliniri pe plan personal dar in acelasi timp tot felul de intamplari care i/au imbogatit experienta de viata.
De ce o iubire tine atat de putin, de ce ai regretul ca dupa 8 ani de zile in care ai impartit viata cu un om, nu ai facut suficient, de ce jobul nu e cel mult visat, de ce ....? Exista atat de multi "de ce " .....
Dar in ciuda faptului ca am anumite dezamagiri, sunt optimista. Stiu ca maine va fi mai bine, stiu ca maine imi va iesi in cale un necunoscut si imi va da o lectie de viata, stiu ca viata imi va mai oferi batalii si le voi accepta pentru ca asa imi testez capacitatile.
Poate nu stiu sa ascult, poate nu stiu sa ma bucur, poate sunt superficiala....
Dar zi de zi, invat .....
Si am inceput sa ma bucur de orice imi iese in cale: o floare, un copil pe strada care se uita insistent la mine, de un buchet de trandafiri pe care l/am primit fara a sti expeditorul si pe aceasta cale ii multumesc
Si lectia asta am invatat/o la Bruxelles, stand in statia de metrou intr/o dimineata si o doamna s /a uita la mine si mi/a spus "buna dimineata" si mi/a zambit.....Doamne cate pot face un zambet!!!
Asa ca dragilor, viata e frumoasa si e atat de simpla dar noi, oamenii, o complicam!!!

Niciun comentariu: