duminică, 23 martie 2008

Campaniile noastre de toata ziua...

Urmaream zilele trecute cateva posturi tv nationale si mi/am dat seama ca deja liderii politici si partidele sunt deja in campanie electorala. Daca PSD, PNL, PIN si-au anuntat deja candidatii pentru Primaria Capitalei, PD-L asteapta...pentru ca din cate am inteles, se duc mari lupte in interiorul partidului, Blaga nedorind sa participe. Deci galagie mare in partidul prezidential!!!

Cum va spuneam si in alte posturi, o sa fie nebunie la Capitala, si nu neaparat pe proiecte ci pe oamenii care lucreaza pt candidati. Pana acum, nimic obscur in tabara lui Orban. Daca inainte de europarlamentare, se zvonea ca pentru Orban ar lucra Adriana Saftoiu, se pare ca marele trasnsportor s/a reorientat, lasandu/se pe mana lui Dan Andronic.
PSD merge pe mana evreilor, cititi postul lui Andronic http://www.danandronic.ro/ unde gasiti mai multe detalii.

PD-L nu se dezice , Felix Tataru este din nou creierul campaniilor electorale, de data asta acesta lucrand si pentru Prigoana pentru sectorul 5 al Bucurestiului. Odata ce si/a anuntat candidatura, nu m/a mirat deloc prezenta lui Baselu la botezul micul marelui Maximus .

Oricum, nu ma asteptam ca PSD sa il nominalizeze pe Vanghelie la Primaria Generala, credeam ca va merge pe mana lui la sector 5 unde el e stapanul. Zvonuri precum Oprescu va candida independent ceea ce nu cred.Dar vom vedea.

In tara in schimb, toti au inceput sa isi lanseze candidatii pentru primarii si CJ si e nebunie deja.

Mi/am propus, daca timpul imi va permite sau macar in fiecare seara, sa scriu jurnalul de campanie cu vazute si nevazute. Asa ca stati pe aproape.

Jurnalul de campanie alegeri locale incepand din 2 mai 2008.

Niciun comentariu: