miercuri, 31 octombrie 2007

Campanie electorala

Am avut ieri ocazia sa vad prestatia eurocandidatilor PNL, PNTCD si PD la Realitatea TV la Studioul Electoral.

Sincer?

Imagine

Dl/ Lupu avea niste pantofi, parca venise direct de pe camp, asa de prafuiti erau si o cravata gen barbetica, tivul la costum desprins. Dna sau domnisioara Iulia Huiu era inarmata cu bijuterii opulente (atentie celor vizati: bijuteriile mari atrag atentia de la mesajul pe care vor sa il transmita!!!), pantofii mi s/au parut ok, imbracata intr/un costum ok, deschis la culoare doar ca putin sifonat. Iar omuletul acela de la PD, un tip pe care nu l/am mai vazut pe TV, sa zicem ca era imbracat destul de ok.
Ceea ce m/a surprins a fost faptul ca staff/ul de campanie PNL era condus de Norica Nicolai iar cel al PD de greul Vasile Blaga iar PNTCD de Pavelescu.
Cultura generala
Un singur lucru mi/a placut si anume faptul ca aceasta distinsa domnisoara PNL/ista a nimerit o intrebare de genul: Ce document s/a emis in anul 1915 si cum se numea? Nu a stiut raspunsul dar a replicat : Eu sunt filoloaga de profesie, dar romanii trebuie sa tina minte o singura data care a marcat viata tuturor: 1 ianuarie 2007. Sincer nici eu nu stiam raspunsul la intrebare....
E cea mai mare greseala pentru un politician sa spui "nu stiu/ nu pot" si atunci domnisoara a gasit o cale de mijloc. Raspuns bun.....
Mesaj catre popor
Aici, fiecare dintre cei 3 au incercat sa isi transmita mesajul electoral. Nimic iesit din comun.
Lasand la o parte, mie mi se pare ca pe Bucuresti, in afara unor panouri la metrou gen Stolo sau PNL nu am vazut. Sunt convinsa ca in teritoriu, filialele locale ale partidelor isi fac treaba dar pe Bucuresti, slabut!!!!
Daca PNL se mai vede mediatic, cu tot felul de evenimente organizate pe Bucuresti, de exemplu lansari ale lansarilor ( o mare prostie!!!! Si vad ca si PSD procedeaza astfel ), PD si PSD nimic nu misca !!!!
Ma asteptam sa vad sange si sa fie mai mult political action dar.....
Oricum, voi, dragii mei, luati/va un pix si o hartie si cantariti prestatiile fiecaruia dintre cei care acum va cer din nou votul!!! Pe 25 noiembrie trebuie sa alegeti cine va va reprezenta in PE
Cum vedeti voi treaba asta ? Asteptam si provincia......

Niciun comentariu: